100125

sorry för dålig uppdatering men har inte riktigt kännt för att blogga
men kul att folk hittar hit ändå! men iaf kom nyss hem för jag har varit och solat,
ska försöka komma igång lite med det nu för att bli lite brunare och fräshare, hehe.
i lördags var jag i linköping, var först på nån slags behandling sen gick vi på stan,
vad jag köpte får ni se sen när jag har på mej det;)
sen resten av helgen har jag bara slappat med louise, gött det med.
just det, senare kanske ni får se det jag betställde från hm förra veckan
som mamma kommer hem med snart, håll tummarna på att allt passar!
 men nu ska jag se film, see ya later

Kommentarer
Postat av: Filippa

hewj jag har en desgin tävling på min blogg delta och försök vinna en design av mig! snygg design kika in och kollla hur du gör!::9 ha en fortsatt trevlig kväll<33

2010-01-25 @ 20:41:58
URL: http://fiippiibambi.blogg.se/
Postat av: Helena

sv: haha nej han gör ju inte det :)

2010-01-25 @ 23:01:50
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0