TONIGHT IS THE NIGHT


kom hem från skolan för en timme sen ungefär, skulle jobba lite hemma men det blev inget av,
får göra det sen eller nån annan dag istället. tog ju sprutan idag med, har inte känt så mkt
förutom lite huvudvärk men nu börjar jag känna det i armen , kan inte lyfta på den, buhu
men nu ska jag kolla på oth och sen plugga lite och ikväll/natt ska jag på NEW MOON! wihu.
det börjar klockan 21,15 med twilight och sen efter det visas new moon, får hoppas jag inte
får några biverkningar av vaccinet när jag sitter där i salongen men det tror jag inte.
och det kommer verkligen bli kul att gå till skolan imorgon men det kommer nog vara värt det!
IAF HADE BRA! 

Kommentarer
Postat av: :D

Ulala ;)

2009-11-26 @ 18:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0