MÅNDAG IGEN


gammal bild

igår gjorde jag inte alls mycket, julia åkte hem vid två ungefär och efter det så plugga jag, kolla på tv och käka en massa godis, slapp söndag , som vanligt alltså. alla säger att dom hatar söndagar men jag tycker faktiskt om dom, känns som det är den enda dan det är riktigt okej att inte göra ett skit! och det är gött haha. 
idag har vi haft luciaövning på morgonen och imorgon har vi vår första lussning och jag kan fortfarande inte alla låtar,
kommer gå bra känner jag ..  hehe
nu måste jag plugga för jag har kemiprov imorgon , får hoppas det är det sista provet vi har nu innan lovet!

Kommentarer
Postat av: Hiba

oh fint:)

2009-12-13 @ 21:35:45
URL: http://justmehiba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0