020110





har inte bloggat på några dagar men har inte riktigt känt för det så får göra en liten sammanfattning nu.
i onsdags åkte louise och jag in till linköping och gick på stan, fick inte med mej så mkt men ett par tights iaf. vi var också på bio och såg new moon, andra gången för mej men den lika bra den här gången!

på torsdagen sen var det ju nyårsafton och de var helt okej. åt god mat oså. nyårsafton blir aldrig så bra som man hoppas och det blev de inte i år heller men jag får köra på nästa nyår, haha!

och igår rensa mamma och jag mitt rum och slängde två säckar med skit. och så satte vi upp tvn oså. nu är det däremot rätt tomt i mitt rum  men vi ska köpa spegel och byrå och lite sånt,
sen förhoppningsvis måla om också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0