LAGER157


man kan inte ha två såna här slappa dagar i rad så imorgon åker jag, min mor
& och min lillebror till Lagar 157. brukar nästan aldrig hitta något där
men av nån anledning vill jag alltid åka dit? lustigt
blir iaf en liten dagsutflykt så det blir nog mysigt! blir nog a6 på vägen hem också.
men har för mej att monki inte finns där och det är inte så kul för dom tycker
jag har fått in grymt mycket snyggt, nån som vet om det finns?
men kanske är bra om det inte gör det för jag ska försöka att inte göra av
med så mycket pengar eftersom louise & jag ska till stockholm i början av december,
långt dit men det går nog snabbt!
nu snart ska jag se nån ny wallander som mamma hade hyrt, ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: johanna

hihi, vilket avsnitt är det du ser? ;D

2009-10-26 @ 22:58:28
URL: http://seriesmaniac.blogg.se/
Postat av: louise

måste börja tjäna lite pengar om jag ska ha nått till stockholmsresan! blir det bara du och jag?



sv: jo jag ska nog köpa mig ett par beiga, vart vare du köpte dina brun/beiga? kram

2009-10-27 @ 13:33:37
URL: http://louisedorasofia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0